صدای خنده هایت

اینجاهمه چی درهمه

صدای خنده هایت

 

 

 

 تمام غمهایت را به جان میخرم . . .

 تو فقط صدای خنده هایت را به دیگری نفروش

 



نظرات شما عزیزان:

سحر
ساعت20:47---29 مرداد 1393
خیلیییییییییی نامردید فرخنده خانم و علی اقا
حالا انشالا یه حرمی میرم به دل بدون شما نامردا
با سورپرایزم میرم تا چشم شماها در بیاد نامردا
شیططونه میگه یه چیزی بگم....... علی اقا و فر خنده خانم
انترای گو
پاسخ:خو سوپرایزت تو حلقم منکه هنوز سوپرایز حرمت یادم نرفته خیلی خوش گذشت اون بازدید همه چیز اتفاق افتاد جالب و خنده دار . دعوا و . . .


فائزه
ساعت12:39---28 مرداد 1393
عالییییییییییییییی.

بهارنارنج
ساعت17:42---27 مرداد 1393
اگه رویایی داری باید ازش محافظت کنی

مردم نمی تونن خیلی کارها رو بکنن

دوست دارن تو هم نتونی

اگه یه چیزی رو می خوای

باید به دستش بیاری

مکث نکن...


حمید
ساعت22:33---26 مرداد 1393
زیادی صاف نباش.ادمها تو جاده های صاف بیشتر لایی میکشند

سهیلا
ساعت7:55---24 مرداد 1393
ڪـل בنیا را هم ڪـہ ב اشتہ باشی ...

باز هم בلت مـے פֿــواهـב...

بعضے وقتہا .. فقط بعضے وقتہا ...

برای یڪـ لحظہ هم ڪـه شـבه ...
همہ ے בنیاے یڪـ نفر باشے...!!*


سحر
ساعت16:49---22 مرداد 1393
ایول چه حالی از این دختره گرفتی
سلام فرخنده جون خوش اومدی


فرخنده
ساعت1:41---21 مرداد 1393
وای سید میدونی الان حرم بودم یادم از روز بازدید افتاد.چه خاطره ای شد.اولین دیدار با داش کیان اونم تو حرم وماجرای سحروووو.چادر افسان....یادش بخیر.....خیلی دلم تنگ شده برا اون روزا
پاسخ:اره خیلی خوش گذشت مخصوصا اون سر خره که کلا رو مخ بود . چه روزی بود اون روز بحث من با علیرضا . نماز خوندن افسان . سوپرایز سحر . سرویس دانشگاه و . . . خیلی زود گذشت یادش بخیر


taraneh
ساعت18:21---20 مرداد 1393
سلاااااااااامممممممممخسته نباشیییییییییی ،دیگه چه خبر؟اهلو عیال خوبن؟بله شما خوب باشی ما هم خوبیم.باز که اعتمادت رفت بالا!نگفتم اینقد ادعا نداشته باش ،باز که عکستو گذاشتی؟!قیافتم که فرقی نکرده که ،مثه همون عکسه تو کافی شاپه،حالا ایندفه کوتا میام،اما دفعه ی بعد تکرار نشه
مطالباتم افتضاحه،حالمونو گرفت مثه عکست !مگه شکسته عشقی خوردی؟دخترام اونقد که تو فک میکنی ارزش ندارن،البته بجز مندارم یه وب درست میکنم ،غصه نخور بیا پیش خودم،حالا خبرت میکنم.خب دیگه حرفی نی،دوباره به اهلوعیال سلام برسون،قربوننننننننتتتتتتتتت،با بای
پاسخ:خیلی پررویی تو دختر باید حالتو بگیرم اولا دوس دارم الان سفرم از سفر بیام باز عکس میزارم دوما اگه وبم خوب نبود بعد این همه مدت باز سرنمیزدی سوما باز همینکه دوباره دیدمت نظر دادی خوشحال شدم چهارما همه دوستام برام ارزش دارن و از قدیم گفتن دوستای قدیم زر و دوستای جدید مث نقره هستن منتظر وبلاگ هستم ادرسشو بده حتما


maral
ساعت20:06---19 مرداد 1393
سپاسی در حد کوچکی خودم نه به اندازه ی بزرگی شما....ممنون از حضورت در برگه های دلتنگی من...مث ک دلتنگیام بیشتر شده زود باش منتظرتم

فرخنده
ساعت19:02---19 مرداد 1393
وبت مث همیشه عالیه.اما بغضم گرفت چرا اینقد مطالب غمگین گذاشتی.فضای وبتو شادتر کن.به سلامتی روزای اخر.میخای بری سفر ها
پاسخ:نظر لطفته چون مطالب شاد بیشتری هاش دموده و بی مزه شده وکمتر مطالب شاد خاص پیدا میشه بیشتر مطالب مفهومی میزارم که بچه ها یکم بیشتر فکر کنن


فرخنده
ساعت18:43---19 مرداد 1393
سلام سلام سلاممن اومدم.بلاخره بعد این همه مدت.پخخخخخخخخخخ
پاسخ:علیک سلام با اومدنتون باز یادت اون روزا رو زنده کردید


بهارنارنج
ساعت10:50---19 مرداد 1393
مزرعه ی عاشقان به بار می آید

گریه ی ما یک زمان به کار می آید

این دل پاییزیم علامت خوبی است

بعد خزان نوبت بهار می آید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 1:18 توسط ALI